طرح (برنامه) بازاریابی یا Marketing Plan یک برنامه جامع (کمپین یا Campaign) تبلیغاتی است که به نحوه اجرای استراتژی بازاریابی یا Marketing Strategy شرکت کمک می کند. در یک سازمان یا واحد کسب و کار و یا سطح محصول (مانند: خط تولید محصول)، برنامه یا طرح بازاریابی به تغییر مفهوم یا Concept یک محصول یا خدمت، شناخت بهتر نیازهای جامعه مشتریان هدف، دستیابی به انتظارات فروش شرکت، سهم بازار یا Market Share و … کمک می کند. یک طرح بازاریابی به دقت عنوان می کند که شرکت جهت عرضه محصولات و پشتیبانی از محصولات قدیمی، چه کارهایی انجام خواهد داد.

بازاریابی،برنامه بازاریابی،marketing plan
طرح یا برنامه بازاریابی چیست؟

برنامه بازاریابی یا Marketing Plan، زمان بندی فروش و فعالیت های ترویجی یا Promotional Activities، ت قیمت گذاری و تلاش های مربوط به توزیع یا Place کالا را نشان می دهد. چگونگی کنترل فرآیندها و همچنین اندازه گیری نتایج، قسمتی از برنامه است. با برنامه های بازاریابی به طور محرمانه رفتار می شود، تا هیچ رقیبی از جزئیات آن ها استفاده نکند!

طرح (برنامه) بازاریابی یا Marketing Plan چیست؟

بازاریابی ,برنامه ,طرح ,یک ,marketing ,کند ,بازاریابی یا ,یا marketing ,برنامه بازاریابی ,بازاریابی به ,می کند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Reginald's style مطالب اینترنتی 49484797 آموزش موبایل و کامپیوتر Carol's game Crystal ainaamar 49484797 basiratleader narvanctree